Vés al contingut
Veles i Vents
  • Login
  • Blog
  • Vlog
  • Diccionari
    • Introducció
    • Abreviatures
    • Nomenclatura navegació astronòmica
  • Receptes
  • Recursos
    • Enllaços
    • Meteo
  • Sobre nosaltres
    • El nostre vaixell
  • Cerca

Primera etapa nocturna i arribada a Pollença

24/06/2021 per gemma
imatge de gemma

La travessia ha estat tan plàcida com ens pensàvem.

Ahir a la tarda, tot just dinar, la pluja va escampar i ens va permetre salpar de Badalona a dos quarts de quatre amb un cel d’un blau ben net i amb molt bona visibilitat perfecta per admirar la costa barcelonina quan ens allunyàvem.

Rumb 152° i sense vent. Només algunes estones un vent lleuger ens permetia desplegar una mica el gènova assolint una mitjana de 6 nusos. Hem arribat cap a les 10 h, després de divuit hores i mitja de navegació: algunes hores abans del que ens pensàvem.

Hem fet torns per dormir una mica sense èxit. Un cop amarrats a port descansem i recuperem la son perduda.

  • Avui comença l’aventura ...
  • Fondejar, nedar, pendre el sol i descansar

Afegeix un comentari

Opcions de format

Plain text

  • No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Les adreces web i les adreces de correu electrònic es converteixen automàticament en enllaços, excepte que l'etiqueta parent tingui la classe 'nolink'.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.

Filtered HTML

  • Les adreces web i les adreces de correu electrònic es converteixen automàticament en enllaços, excepte que l'etiqueta parent tingui la classe 'nolink'.
  • Etiquetes HTML permeses: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <h3> <h4> <h5> <p> <img> <figure> <figcaption> <i>
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.
Cancel·la
Powered by Backdrop CMS