Vés al contingut
Veles i Vents
  • Login
  • Blog
  • Vlog
  • Diccionari
    • Introducció
    • Abreviatures
    • Nomenclatura navegació astronòmica
  • Receptes
  • Recursos
    • Enllaços
    • Fórmules
    • Guies
  • Sobre nosaltres
    • El nostre vaixell
  • Cerca
  • Meteo
    • Emissores ràdio

Retrobar vells amics i visitar Sóller

02 jul. 2021 per gemma
imatge de gemma

Els darrers dies fondejant a Sa Calobra en Robert i jo vàrem estar recordant els nostres amics navegants Hans i Heidi. Després de trobar-nos a L’Hospitalet de l’Infant vàrem seguir en contacte, alguns emails per intercanviar fotos i whatsapp per explicar-nos els plans de navegació per a l’estiu.

Pensàvem en ells perquè ens havien dit feia setmanes que estaven a València i es preparaven per travessar a Eivissa amb la intenció d’estar-se a les illes tot l’estiu, com nosaltres.

Ves per on ells devien pensar el mateix perquè en Robert va rebre un whats d’en Hans dient que havien fet reserva d’amarratge a port de Sóller per dues nits els dies vinents i, meravellosa casualitat, eren els mateixos dies que nosaltres també teníem reservats.

Quin retrobament tan càlid i afectuós! Són tan bona gent, ens hem alegrat sincerament de tornar-nos a veure.

Hem estat junts gran part dels dos dies, compartint sopars i visita a Sóller.

Hem fet el viatge amb el tramvia de fusta que fa el recorregut des de fa més de cent anys i hem passejat pels carrers de Sóller, els hem pogut ensenyar (i tastar) l'ensaïmada, i al vespre (per sorpresa i ja a l’Alcedo) els hem convidat a sopar la sobrassada de porc negre amb formatge de cabra, acompanyats amb galetes d’Inca. En Hans i la Heidi han portat dues ampolles d’un excel·lent vi rosat de Sta. Maria del Camí que havien comprat.

En Hans ha tingut una vida plena de viatges i experiències interessant, i és un bon conversador: m’agrada escoltar-lo, sempre aprenc amb ell (i practico el meu anglès).

Per en Robert és un d’aquells amics als quals consultes els dubtes, comentes què vols instal·lar i com ho faries, debatent pros i contres de cada opció. S’assemblen tant! 😉

Ells han continuat viatge cap al nord a Sa Calobra i Pollença, i nosaltres cap al sud a cala Foradada i Andratx: ja esperem amb delit el moment que ens retrobarem de nou a l’altra banda de l’illa, o potser Menorca ... you never know.

 

  • Fondejar, nedar, pendre el sol i descansar
  • Retrobar vells problemes

Afegiu un comentari

Opcions de format

Plain text

  • No es permet l'ús d'etiquetes HTML.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically, unless the parent tag has the 'nolink' class.
  • Les línies i paràgrafs es trenquen automàticament.
Cancel·la
Funciona amb Backdrop CMS